Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.04.2021. 15:27
Nabavka termo rolni
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
662-7-1-35-3-9/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv LUTRIJA RS A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4401560970004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Branislav Vojnović
Adresa Cara Lazara 29
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 432-700
Faks (051) 432-700
Elektronska pošta info@lutrijars.com
Internet adresa www.lutrijars.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka termo rolni
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka termo rolni za potrebe Lutrije RS a.d. Banja Luka
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22993200-9 | Termoosjetljiv papir ili karton |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Ukupno termo rolni cca 3.300 komada
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
20000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Lutrija RS a.d. Banja Luka Ul. Vuka Karadžića br. 2 Banja Luka
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Godinu dana od dana početka primjene
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Rok plaćanja 20,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
6.5.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.5.2021. 9:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Lutrija RS a.d. Banja Luka, 78 000 Banja Luka, Ul. Vuka Karadžića br. 2
Datum i vrijeme 11.5.2021. 10:00
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Branislav Vojnović
Adresa Vuka Karadžića br. 2
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 432-700
Faks (051) 432-700
Elektronska pošta info@lutrijars.com
Internet adresa www.lutrijars.com
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
MBS-ROLL d.o.o. Banja Luka - Put srpskih branilaca broj 240 78000 Banja Luka
-
FORTUNA COMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Dajanli Ibrahimbega broj 6 71000 Sarajevo
-
D & D COMPANY D.o.o. Ugljevik - Bogutovačka br.31 76330 Ugljevik
-
ECCOS INŽENJERING d.o.o. - ul. Pofalićka broj 5 71000 Sarajevo
-
EMEDING d.o.o. Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović bb, Poslovni objekt 6 71000 Sarajevo
-
BAWARIAMED d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića broj 19 a 78000 Banja Luka
-
BIROTEHNIK KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Put Famosa broj 38 71210 Ilidža
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
06.10.2021